2010/12/25

Atzo gabon gauean, Iruñara joan nintzen abestera. Patxirekin joan ginen. Oso dibertigarria izan zen eta oso ongi pasatu nuen. Ondoren, nire aitonaren etxera joan ginen afaltzera. Afaldu eta gero, musean jolastu ginen. Ordu bietan ohera joan nintzen.

Gaur nire izeba-osabaren etxera joango gara. 24 pertsona gara. 9 lehengusu-lehengusina. Ni txikiena naiz. Arratsaldean tertulian egongo gara.

Bihar, Santesteban aldera joango gara Mikel gurearekin. Lau egun egongo gara. Abenduaren 29an itzuliko gara. gauza asko egingo dugu, adibidez: jokoak, txango bat, lagun ikuztezina... Kalasanz ikastetxerekin joango gara. Pedro, Adrian eta ni joango gara gure monitorearekin.

1 comentario:

  1. Anónimo12/25/2010

    Kaixo Ainhoa!Primeran idatzi duzu.

    Ongi pasa Donezteben

    Julia

    ResponderEliminar