2011/01/05

MADRILEN

2010eko abenduaren 29an
Madrilera joan nintzen nire familiarekin . Problema bat izan genuen kotxetarekin eta bidaiak zortzi ordu iraun zuen. Gero garabia joan zen gure kotxea hartzera eta garabiak tailer batean  gure kotxea utzi zuen.
Zortzietan iritsi ginen Madrilera,  nire lehengusinarekin jolastu  eta gero afaldu egin genuen.
2010 eko abenduaren 30an
Guk bederatzientan esnatu ginen eta gosaldu genuenn. Gero "Metro" hartu genuen eta Madrileko erdigunera joan ginen. Cortylandia ikusi genuen eta oso dibertigarria eta polita zen. Txibi bokata bat bazkaldu genuen.
Arratsaldean merkataritza-gune "Plenylunio"ra joan ginen. Gero" Mc Donald´s"-en askaldu genuen. Ondoren, nire ahizpa, eta nire lehengusinarekin baloi erraldoi bat igerilekuan igo ginen .Hamar minutuz egoten ginen.
2010eko abenduaren 31ean
Guk bederatzi eta erdietan esnatu ginen. Gero gosaldu genuen.Eta gero jatetxe txinatar  batera joan ginen. Ondoren , ordu bietan nire amonaren etxean bazkaldu genuen. Aurrerago, txokoa apainduko genuen nire amonarekin. Zortzi eta erdietan gainerakak etorri ziren. Hamarretan afaldu genuen. Hamabietan, mahatsak jan genituen.
2011eko urtarrilaren 1a
Txokoa garbitu genuen. Ordu bietan familia etorri zen eta  hiruretan bazkaldu genuen. Arratsaldean ,Aranjuezera joan ginen. Bederatzietan etorri ginen. Gero afaldu genuen.
2011eko urtarrilaren 2a
Goizean  gauzak jaitsi genituen. Gero nire izebaren etxera joan ginen. Eta azkenik Iruñara itzuli ginen.

1 comentario:

  1. Kaixo Irati.URTE BERRI ON!!!

    Lan handia egin duzu eta oso ongi, gainera.

    Laster arte. Julia

    ResponderEliminar