2012/06/03

TXANOGORRITXOREN GIDOIA


Ama: Etorri Txanogorritxo!
Txanogorritxo: Bai ama, oraintxe noa! Zer nahi duzu?
Ama: Maitia, fabore bat egin behar didazu!
Txanogorritxo: Bai, esan!
Ama: Amona gaixorik dago eta gailetak, eztia eta esnea eraman behar dizkiozu!
Txanogorritxo: Oso ongi!
Ama: Baina kontuz otsoarekin!!
Txanogorritxo: Bai ama, lasai.
                           Ze lore politak! Lore batzuk hartuko ditut amonarentzat.
Otsoa: Nora zoaz polit?
Txanogorritxo: Nire amonaren etxera, esnea, gailetak eta eztia eramatera.
Otsoa: Bide hau bestea baina motzagoa da.
Txanogorritxo: Eskerrik asko. Bide horretatik joango naiz orain.
Otsoa: Agur, agur!!
             Ja, ja, ja, ja. Ni beste bidetik joango naiz, korrika, lehenago iristeko.
(Tok, tok, tok)
Amona: Zein da?
Otsoa: Txanogorritxo naiz. (otsoarekin ahotsarik)
Amona: Baina ez duzu nire ilobaren ahotsa.
(Amona armairuan sartzen da eta otsoa etxean sartu da)
Otsoa: Amonaren txanoa eta lepoihala jantzi eta ohean sartuko naiz.
Txanogorritxo: Amonaaaa, Txanogorritxo naiz.
Otsoa: Sartu, sartu.
Txanogorritxo: Amona, zein belarri handiak dituzun!
Otsoa: Zuri hobeto entzuteko!
Txanogorritxo: Begiak ere, zein handiak dituzun!
Otsoa: Zu hobeto ikusteko!
Txanogorritxo: Amona, zein aho handia duzun, ezta?
Otsoa: Zu hobeto irenstekoo!!
(Txanogorritxo atzetik abiatu zen korrika)
Txanogorritxo: Lagunduuu, lagunduu!!
Ehiztari 1: Zein da hau?
Ehiztari 2: Neska bat da
Ehiztari 1: Eta laguntza behar du.
Ehiztari 1 eta 2: Ba, joango gara laguntzera!
Ehiztari 1: Otsoa da, eta korrika segitu dio neskari! Otsoak neska jan nahi dui!
Ehiztari 2: Harrapatzen saiatu egingo dut, bestela jan egingo du.
Ehiztari 1:  Pum.. Lehen tirorekin otsoa hil da!
Ehiztari 2:  Hartu otsoa eta eraman nire etxera.
Ehiztari 1: Bat…, bi…, hiru. ¡Aupa!
Txanogorritxo: Ezkerrik asko ehiztariak!
Ehiztari 1 eta 2: Ez horregatik!
Ehiztari 2: Zure amona deitzen duzu.
Amona: Txanogorritxo, Txanogorritxo..!!
Txanogorritxo: Amonaaa!!
(Korrika joan da txanogorritxo amonarengana eta elkar besarkatu zuten)
Amona: Ongi zaude?
Txanogorritxo: Bai, eta zu?
Amona: Oso ondo! Salbatu gaituzte eta!
Txanogorritxo: Baii!
Txanogorritxo dut izena 
amonaren etxera noa
amonatxoa ikustera

No hay comentarios:

Publicar un comentario