2013/04/16

IDAZLANA

Udan euskara ikastera Arantzara joan zara. Familia batean egon zara. Itzuli zara eta etxean zaude orain. Kontau Madrilen bizi den lagunari nolako esperientzia izan duzun.

Kaixo Carla!
Zer moduz dena Madrilen? Zer moduz zaude?
Ni oso ongi nago. Atzo itzuli nintzen Arantzatik. Familia batean egon naiz. Oso jatorrak ziren. Dena kontatuko dizut.
Herriarekin hasiko naiz. Ez zen oso handia. Iruña baino txikiagoa zen eta Irañeta vaina handiagoa. Herriko jendea atsegina zen. Herriko etxeak txikiak ziren. Denek bi solairu zituzten eta harrizkoak zire.
Gure etxea zuria zen eta lorategi handi bat zuen. Familia ez zen handi, txikia baizik. Bakarrik gurasoek eta alaba. Nire familia bezalakoa. Diferentzia txki bat zegoen, haiek zakur txit polit bat zuten.
Astelehenetik, ostegunera klasera joaten ginen eskolara, vaina ez neguko klaseak bezala, bakarrik bi ordu ziren eta eskola oso txikia zen. Nire baino txikiagoa.
Arratsaldean herrian paseoak ematen genituen eta lagun asko egin nuen. Eta hau da dena, momentuz.
Idatzi laster.
Besarkada handi bat.
Ainhoa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario