2013/11/03

ELKARRIZKETAK

1. Erosi zituen zapatak aldatzera
- Bezeroa: Arratsalde on!
- Dendaria: Baita zuri ere! zertan lagundu dizut?
- Bezeroa: Ba entzun, pasaden astean zapata batzuk erosi nituen nire semearentzat denda honetan
- Dendaria Bai! Orain gogoratzen dut
- Bezeroa: Txiki geratzen zizkio, eta zapatak aldatzera etorri naiz
- Dendaria: Nahi baduzu, zenbaki haundiagoa daukat
- Bezeroa: Bai, bai hobeto!
- Dendaria: Dena den, itxaron pixka batean, barruan begiratu dut
- Bezeroa: Ondo, hemen itxaron egingo zaitut
- Dendaria: Hemen daukazu
- Bezeroa: Hemen uzten dizkizut besteak
- Dendaria: Eskerrik asko, agur!

2. Alkandora bat erostera
-Bezeroa: Egun on! Badago norbait?
-Dendaria: Bai bai barkatu! Zertan lagundu ahal dizut?
-Bezeroa: Ba, ikusi alkandora bat ikusi nahi dut
-Dendaria: Bakarrik badaukagu kotoizko alkandora
-Bezeroa: NIri hori, berdin zait
-Dendaria: Baina nahi duzu lisoa, marraduna ala koadraduna?
-Bezeroa: Lisoa, lisoa, besteak ez zaizkit gustatzen
-Dendaria: Ados nago zurekin, zer neurri duzu?
-Bezeroa: Normalean 40, baina batzuetan 42
-Dendaria: Barruan begiratuko dut
               Zortea daukazu, biak dauzkat
-Bezeroa: Biak eramango ditut nire emazteak ikusteko
-Dendaria: Ondo iruditzen zait, Orduan, 50 euro dira
-Bezeroa: Hemen dauzkazu, eskerrik asko, agur!

No hay comentarios:

Publicar un comentario