2010/10/29

AMAIA


Amaia naiz eta Errotxapean bizi naiz. Hiru ahizpa eta lau neba ditut. Nire gurasoak Ruben eta Ane dira.Ni altua eta argala naiz eta nire ilea marroia da. Begi marroiak ditut eta lotsatia naiz. Ni ez naiz lodia eta nire ilea ez da kizkurra, leuna da. Nire sudurra motza da eta nire belarriak estuak dira.
Zinemara joatea gustatzen zait eta musika entzutea ere bai. Eskolara joatea ez zait gustatzen eta kopiatzea ez dut gogoko. Lo egitea gogoko dut eta mendira joatea gustatzen zait.
Meza entzutea ez zait gustatzen eta apunteak hartzea ez dut gogoko. Ez dut atsegin logela txukuntzea, baina ikastea gustatzen zait. Eskolan azterketak egitea ez dut gogoko, baina alde zaharrera jotea gustatzen zait.
Etxerako lana egitea ez dut gogoko, baina nire herrira joatea eta nire lagunekin jolastea gustatzen zait. Atsegin dut oporretan egotea.
Amaia

1 comentario: