2010/11/01

AINHOA

Ni Ainhoa naiz eta Ana eta Silviaren auzoan bizi naiz. Alaba bakarra naiz. Nire gurasoak Fernando Alonso eta Almudena Cid dira. Neska nahiko altua eta argala naiz. Ile gaztainkara eta begi marroiak ditut. Sendagilea ematen dut. Batzuetan ausartegia naiz. Ni trebea eta zentzuduna naiz.
Nik astero taekwondo M.G eta musika egitea gogoko dut. Nire lagunekin egotea atsegin dut. Gauean ahoz gora lokartzen naiz. Irakurtzea gustatzen zait.
Nire urtebetetzea Otsailean da, eta nire horoskopoa Piscis da. Ikusi dudan azken pelikula “Furia de titanes” da. Oso intersgarria da.
Nik musika atsegin dut, estilo  asko gustatzen zait. Dutxatzean ez dut kantatzen, oso gaizki abesten dut eta. Flauta jotzen dut banda batean.
Nire txoko gogokoena nire logela da, hor egoten naiz askotan. Nire etxean hiru gara, eta ez daukat animaliarik. Nire gogoko animalia izurdea da.

2 comentarios:

  1. Anónimo11/02/2010

    oso ongi ainhoa

    ResponderEliminar
  2. Anónimo11/06/2010

    burua gaizki duzu ba zure aita kotzea zarata asko egiten dute

    ResponderEliminar