2010/11/26

BARCELONRA JOAN NINTZEN.

Ni Barcelonara joan nintzen.Maletak prestatu genituen eta 3 eta erdietan kotxea hartu eta Barcelonako ostatu batera joan nintzen.Afaltzerako orduan iritsi ginen,eta hor entsalada bat afaldu genuen nire amak,aitak,ahizpak eta nik.

2.egunean altxatu eta ostatuaren jantokira joan ginen.Hor kola-kao-a edan nuen eta besteok kafesne bat tostadekin jan zituzten.Gero nire osaba-izeba bisitatzera joan ginen,eta beraiekin paseo bat ematera joan ginen.Gaua iritsi eta berriro ostatura,arrautzak afaldu genituen,dutxa bat hartu genuen eta oheratu ginen.

3.egunean ni altxatu nintzen baina  bitartean ahizpa,ama eta aita lo zeuden.Orduan ni altxatu ondoren, etxekolana pixka bat egin nuen itxoiteko ea altzatzen ziren ala ez.Gero, jaiki ziren eta denok gosaltzera joan ginen.Gosaldu ondoren, hondartzara joan ginen.Ondoren ostatura bueltatu,berriz dutxa bat eta askaldu genuen.Gero siesta bat egin eta berehala Barcelona bisitatzera joan ginen.Gaueko 10etan kotxea hartu eta berriro Errotxapeara iritsi ginen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario