2011/08/19

NORI GUSTATZEN ZAIO ABESTI HAU?







IDATZI ZURE KOMENTARIOAK.

12 comentarios:

  1. Musika guztatzen zait eta paisajea oso polita dira. Kanta oso interesgarria dela.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  3. Musika eta argazkiak gustatzen zait.

    ResponderEliminar
  4. Anónimo9/13/2011

    signifikatua oso polita da

    ResponderEliminar
  5. Musika desberdia da baia asko gustatzen zait

    ResponderEliminar
  6. Nik Ilargia Abestia nahiago dut, baina Abesti honetako ritmoa asko gustatzen zait eta argazkiak ere.

    ResponderEliminar
  7. ainhoa9/13/2011

    niri argazkiak gustatzen zait ongi eginak daude eta, kanta ez zait asko gustatzen baina ez dago gaizki.niretzat Vendettako lehenengo kanta da, ez dut entzun besteak.

    ResponderEliminar
  8. Niri asko gustazen zait argazkiak, oso ongi daude eta. Musika ez zait asko gustatzen baina ez dago gaizki. Beste kantak nahiago dut.

    ResponderEliminar
  9. Anónimo9/15/2011

    Kaixo Julia,Silvia naiz(:
    Kanta hau oso ongi dago,eta argazkiak ere bai.
    Asko gustatzen zait.

    ResponderEliminar
  10. Musika oso jatorrizkoa da, baina ez zait asko gustatzen.

    ResponderEliminar
  11. Anónimo9/23/2011

    Musika moderno da.

    ResponderEliminar
  12. Anónimo9/27/2011

    Kanta hua oso zaharra da. puf ze rollo...

    ResponderEliminar