2011/08/01

uztaila


Uztailean gauza asko egin nuen.

Bost egunez nire herrira joan nintzen nire izeba-osabarekin eta nire lehengusuarekin. Han ibaira joan nintzen bizikletaz, uzta biltzeko makinan ibili nintzen, nire izebaren txakurra atera nuen eta erosketak egin nituen.

Sanferminetan su artifizialak eta entzierroak ikusi nituen, arratsalde batzuetan herriaren erdialdera joan nintzen nire gurasoekin eta batean nire lagunarekin. Egun batean zezeneko ikuskizun bat ikusi nuen Aliciarekin.

Uztailaren 15ean Txamantxoiara joan nintzen Mikel Gurearekin. Han bederatzi egun igaro nituen. Jolasak eta ekintza asko egin genuen. Kalasanzeko neska eta mutilarekin egon nintzen. egun batean “Peña Ezkaurre”ra igo behar ginen baina euria ari zuen eta dena irristakor zegoen. 2. mailakoen neska eta mutilak bidean daude orain. Azken egunean nire gurasoak joan ziren nire bila.

1 comentario: