2012/07/26

NIRE OPORRAK

NIRE OPORRAK

Momentuz, nire oporrak oso onak izan dira. Ekainean nire lehengusua jaio zen, zinemara joan nintzen "Tengo ganas de ti" filmea ikustera eta nire osabaren baratzera joan nintzen.

Uztailean gauza asko egin dut. Txupinazora joan nintzen nire izeba-osabarekin eta gero jatetxe batean bazkaldu nuen. Hurrengo egunean prozesiora joan nintzen nire aitarekin eta arratsaldean zezen-plazara joan nintzen lagun batzuekin. Beste egun batean berriro zezen-plazara joan nintzen, gero barraketan izan nintzen eta  Sorayaren kontzertura joan ginen. Lagun berri bat egin nuen, Andorran bizi da.

Uztailaren 12an kanpamentu batera joan nintzen. Oso ongi pasatu nuen. kanpamentuan Peña Ezkaurre mendia igo genuen eta zeharkaldi bat egin genuen. Putzu polit batzuetan bainua hartu genuen eta lagun berriak egin genituen. Joku asko egin genuen eta oso dibertigarria izan zen. Uztailaren 21ean etxera itzuli nintzen.
Egun batzuetan igerilekura joan nintzen Aliciarekin.  Larunbatean jatetxe batera joango naiz nire familiarekin urtebetetzeak ospatzera.

ONDO PASA ZUEN OPORRETAN.

 Hemen denok gaude, atzean Peña ezkaurre mendia dago.

Hau Belabartzeko potzua da. Oso polita da, baina ura oso hotza dago

2 comentarios:

  1. Argazki zorragiak ipini dituzu.Pozten naiz hain ongi pasa izana.
    Besarkada handi bat
    Julia

    ResponderEliminar
  2. Nire ustez kanpaldi hau oberena izan da eta errepikatu nahi dut. Lekuak oso politak dira eta zeharkaldia merezi du.
    Ainhoa

    ResponderEliminar