2012/07/18

Nire oporrak

Egun on!! Zer moduz zaudete? Espero dut ongi izatea. Oporretan gauza asko egin dut, adibidez hondartzara joan ginen lagunekin, baina bakarrik arratsalde batean.Kanpamentu batera joan ginen kirol kanpametua zen. Nahiko dibetigarra izan zen. 
Ere  txango bat egin dut mikel gurearekin, Garaiora joan ginen, eta denek euskaraz hitz egiten dute. Lehenik, bizikletarekin   borobil bat egin dugu Garaioren ondoan, eta gero jatera joan ginen. Arratsaldean lakura joan ginen bainu bat hartzera. Baina ura oso hotza zegoen.
Abuztan nire herrira, eta lagunen herrira joango naiz batez ere hondartzara joango naiz

Momentuz hauek dira nire oporrak
Ondo pasa Agur!

5 comentarios:

  1. Julia, badaukat liburu bat baina ez da zuk esandakoak, irakurri ahal da ezta?

    ResponderEliminar
  2. Bai Ana, irakur dezakezu. Zein da liburu horren izenburua?
    Julia

    ResponderEliminar
  3. Izu-istorioak da bere izena

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ez dut ezagutzen, baina istoriak ulertzen baldin badituzu, aurrera...!

      Julia

      Eliminar
  4. Julia zer gertatzen da nire libururen laburpena? Ez dut ikusi blogean

    ResponderEliminar