2012/08/27

NIRE OPORRAK

Egun on! 
Nire oporrak hasi ziren ekainaren 28an, nire gurasoek eraman ninduten Madrilera nire ahizparekin. Abuztuaren 9an Iruñera itzuli ginen. Madrilen gauzka asko egin genuen nire lehengusinarekin adibidez, Retirora joan ginen arraunean egitera; Universidad Politecnica ikusi genuen, arropa erosi genuen, nire izebaren igerilekura joan ginen...


Retiroan
Universidad Politecnica
Retiroa
Abuztuaren 14an eta 15ean, nire herriko festetara joan ginen nire ahizparekin eta aitarekin. 

Irailaren 1ean, Legasara joan ginen bazkaltzera nire patinaje taldekoekin. 

Hauek dira nire oporrak!

Agur!


1 comentario:

  1. Kaixo, Irati!Aspaldiko!

    Oso ongi pasatu duzu, ezta?
    Beno, oraindik bi aste dituzu zure gustoko gauzak egiteko.Aprobetxatu!!
    Julia

    ResponderEliminar