2012/08/28

NIRE OPORRAK

Kaixo lagunak! Zer moduz doa uda??? Nirea oso ongi doa
Momentuz abuztuan gauza asko egin dut adibidez, nire familia osoarekin afaldu nuen eta gero nire herrira joan nintzen nire izeba-osabarekin eta nire lehengusuarekin. 5 egun igaro nituen herrian eta gero Iruñara itzuli nintzen.
Beste egun batean Tajonareko igerilekura joan ginen nire aitona eta izeba-osabarekin.
Abuztuaren 12an Miamira joan nintzen nire gurasoekin. 15 egun igaro nituen han eta gauza asko egin nuen, hondartzara joan nintzen, beste herri batzuetara joan nintzen eta nire lehengusu-lehengusinarekin igaro nituen 2 egun. Ostiralean, nire Andorrako laguna etorri zen eta bi egun geratu zen hondartzara joan ginen eta oso ongi pasatu genuen.
Atzo itzuliko bidaian sorpresa bat zegoen eta orain Andorran nago nire lagunarekin. Gaurko gauan la Seu d'urgell herrriko festara joango gara eta bihar tobotronc aldera joango gara nire gurasoekin, arratsaldean Iruñara itzuliko gara. Orain Comellara igoko gara Andorra ikustera eta argazkiak ateratzera.
Argazki honetan Andorra agertzen da
Hau ere Andorra da.

Hau Playa Cristal da Miami-platjan dago

No hay comentarios:

Publicar un comentario