2012/11/12

Nire etxea

Etxea nire gurasoena da. Iruñako hirian dago, Arrotxapeako auzoan. Carmen Baroja Nessi kalean. Errotxapeako eskolaren ondoan dago. Eskola hau oso modernoa da oso haundia ere bai. Inguruan beste etxeak daude. Bai altuak, baita bajuak ere.
Etxea adreiluz egina dago. Leihoak aluminiozkoak dira eta ateak egurrez egina daude. 5 solairu ditu eta ni bostgarrenean bizi naiz. Igogailuak ditu. Eraikina berria da, bakarrik lau urte ditu. Solairu bakoitzean hiru etxe daude.
Nire etxeak 100 m2 ditu. Bi komun, hiru logela, sukaldea, egongela eta bi balkoi, nahiko haundiak, ditu. Hormak margotuta daude kolore desberdinarekin. Nire logela kolore morearekin margotuta dago. Altzairuak egurrez egina daude. Bainuontzia portzelanaz egina dago.
Zuk etxean sartu egiten bazara, egongela aurkituko duzu. Han telebista ikusteko esta familiarekin egoteko erabiltzen dut. Egongelaren ondoan komun bat dago. Hau dutxa bat hartzeko eta komunera joateko erabiltzen dut. Komunaren aurrean beste komuna dago. Berdin erabiltzen dut. Ondoan nire logela dago, erabiltzen dut lo egiteko eta etxerako lana egiteko. Ere ordenagailuan egoteko erabiltzen dut Aurrean nire gorasoen logela dago. Han ezin naiz sartu. Ondoan sukaldea dago baita ere nire familiarekin egoteko balio du baina bai gosaltzeko bai jateko erabiltzendut. Bukatzeko, nire anaiaren logela. Ezin naiz sartu.
Komunak arruntak dira 10m2 dituzte. Bainuontziak, ispiluak eta konketa dituzte. Hormak adreiluzkoak dira baina margotuta daude. Bigarren komunean bainuontzia paretaren kontra dago eta aurrean ispilua dago.
Sukaldeari dagokionez, arrunta dela esan dezakegu. Ez da zabala baina oso lodia da. Tresna elektrikoak ditu adibidez: hozkailua,  edo ontzigarbigilua. Marmolez egina dago. Mahaia paretaren kontra dago, atearen aurrean. Han gosaldu, afaldu eta baskaldu egiten dugu.
Egongela logela haundiena da. 40m2 ditu. Karratua da. Telebista, mahaia, aulkiak, eta bi sofa ditu. Hirugarren leihoaren kontra mahai txiki bat dago ordenagailuarekin. Lekua oso argitsua da.
Nire logela nahiko polita da. Atearen aurrean balkoi bat dago. Nire ohea paretaren kontra dago. Ondoan mahai bat daukat etxerako lanak egiteko. Ohearen ondoan armairuak ditut nire arroparekin. Armairuaren aurrean ispilu bat daukat. Hormak moreak dira.
Nire gurasoen logela nahiko arrunta da. Ohe bat eta bi armairu ditu. Ohearen aurrean telebista dago. Ondoan beste armairu bat dago liburuarekin. Estiloa modernoa da, altzariak berriak dira eta.
NIre anaiaren altzariak  berriak ere badira. Egurrez egina daude. Hiru armairuak,bi ohea, mahai bat eta apalategi asko liburuak gordetzeko daude. Hormak berdeak dira. Ate bat daukate eta balkoira ematen du. Han futbolean jolasten dira.
Dekorazioa modernoa da, extea berria da eta. Koadro asko ditugu, batzuk argazkiarekin beste batxuk margolariarekin.
Hau da nire etxearen deskribapena zure gustokoa izatea espero dut.

1 comentario: