2011/12/24

EGUBERRIA

Gau gabon gauean nire aitonaren etxean afalduko dut eta gero nire oparia hartuko dut. Nire lehengusuarekin jolastuko dut nintendorekin eta telebista ikusiko dugu.

Bihar nire etxean 23 pertsonak bazkalduko dugu eta arrratsaldean nintendorekin jolastuko dugu eta zinemara joango gara lehegusu-lehengusinak. Denok elkarrekin bazkalduko dugu nire etxean.

Abenduaren 26an Txamantxoiara joango naiz Mikel gurearekin eta elurretan egongo gara. Oso ongi egongo gara eta jolas asko egingo dugu. Abenduaren 29an itzuliko gara Iruñera.

3 comentarios:

  1. ainhoa murillo12/25/2011

    Gabon gauan olentzero etorri zen eta opari bat eman dit, eta niri asko gustatzen zait

    ResponderEliminar
  2. Anónimo12/26/2011

    Zer oparitu dizut Olentzenro?

    Eneko T.

    ResponderEliminar
  3. netbook bat opari dit eta asko gustatzen zait.

    ResponderEliminar