2012/04/02

NIRE ELKARRIZKETA

Ni: Kaixo, galdetegi bat egin behar dizut, euskarazko lan bat delako.
Inporta zaizu zure lanari buruzko galdetegi bati erantzutea?
Raquel: Kaixo, ongi da, eskola lana bada bai! Hasi mesedez.
Ni: Nor zara? Esan behar dizkidazu zure datu pertsonalak.
Raquel: Ongi da! Ni Raquel naiz eta 30 urte ditut.
Ni: Zer zara? Edo, zein da zure lana?
Raquel: Ni, Haur Hezkuntzako irakaslea naiz.
Ni: Nongoa zara?
Raquel: Iruñakoa naiz.
Ni: Nola da lan egiten duzun lekua?
Raquel: Eskola bat da, Zangotzan dago. Haurtzaindegia eta lehen mailako hezkuntza zikloak daude.
Ni: Noiztik egiten duzu lan hor?
Raquel: Ikasturte honetan hasi naiz Zangotzen, baina beste eskoletan 2007az geroztik.
Ni: Zer egiten duzu zure lanbidean?
Raquel: Haur Hezkuntzako tutorea naiz. Umeei irakasten diet eta Ingelesa ere irakasten diet.
Ni: Zein da zure ordutegia?
Raquel: Nire ordutegia, astelehenetik ostiralera 9:00tik 13:00arte eta arratsaldean 15:00etatik 16:30 arte, baina asteazkenetan 9:00etatik 13:00 arte.
Ni: Zergatik egiten duzu lan hemen?
Raquel: Haur hezkuntza ikasi nuelako, asko gustatzen zait orduan hori ikasten pensatu nuen.
Ni: Zein dira alde onak?
Raquel: Pertsonekin lan egitea oso polita da eta haurrekin, gehiago. Ikusten duzu nola ikasten duten egunero eta hori sari bat da.
Ni: Eskerrik asko, agur!
Raquel: Ez horregatik, agur!

No hay comentarios:

Publicar un comentario