2012/04/08

NIRE ELKARRIZKETA


Ni: Egunon, lan bat egin behar dut eta galderak batzuk egin behar dizkizut. Debora baduzu?
       Nor zara zu?
Susana: Susana Anton naiz                        
Ni: Non jaio zara?
Susana: Iruñan jaio naiz
Ni: Zenbat urte duzu?
Susana: Hogeita hamasei urte ditut       
Ni: Ze lanbide duzu?
Susana: Irakaslea naiz
Ni: Zein da zure ordutegia?
Susana: 8:40atik – 2: 40ak arte
Ni: Nola egiten duzu lan eserita edo zutik?
Susana: Zutik eta eserita egiten dut lana
Ni: Non egiten duzu lan?
Susana: La Compasion Escolapios eskolan egiten dut lan
Ni: Zenbat urte daramazu lan egin?
Susana: Hemen 6 hilabete daramatzat baina hamaika urte daramatzat
Ni: Zein da zure lanaren alde onak?
Susana: Nire  ikasleek asko ikasten dutela
Ni: Eta txarrak?
Susana: Batzuetan oso zaila da nire lana egitea
Ni: Kontatuko didazu anekdota bat?
Susana: Egun batean klasera joan nintzen eta ahaztu zitzaidan azterketa bat  genuela eta inor k ez zidan ezer esan.
Ni: Ze ordutan jaikitzen zara?
Susana: Normalean zazpiek  eta laurdenetan
Ni: Zer ordutan iristen zara eskolara?
Susana: Normalean zortzietan eskolan nago.
Ni: Zer pentzatzen duzu zure  lanari buruz?
Susana: Asko gustatzen zait, egunero nire lana desberdina delako
Ni: Eskerrik asko zure denboragatik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario