2012/04/25

ZAZPI ANTXUMEAK


ZAZPI ANTXUMEAK
-         Antxume: Kaixo! Gu zazpi antxume gara eta marekin bizi gara mendian.
-         Ama: Antxume txikiak etorri! Nik lanera joango naiz. Zuek geratu hemen eta ez ireki atea inori. Agur!
-         Antxumetxoak: Ondo ama. Gero arte!
(Otsoa zuhaitz baten atzean dago eta hitz egiten ari da)
-         Otsoa: Kaixo! Nik otsoa naiz eta antxumeak jan egin nahi ditut.
(Otsoa etxera doa)
-         Otsoa: Tok-tok. Ama naiz ireki atea!
-         Antxume: Ama da?
-         Antxume: Ez dut uste.
-         Antxume: Gezurra! Ez da ama, gure amak ahots finagoa dauka.
-         Antxume: Ez, ez ditugu atea irekiko.
-         Otsoa: Kakazarra!
-         Otsoa: Arrautza batzuk jango ditut ahotza fina izateko.
(Ñam, ñam, ñam)
-         Otsoa: Tok-tok. Ama naiz ireki atea!
-         Antxume: Amaren ahotza dauka.
-         Antxume: Ama da, ama da! Ireki atea.
-         Antxume: Ez itxaron. Beste gauza bat eskatuko doigu! Erakutxi hanka!
(Otsoak bere hanka sarten du ate azpitik)
-         Antxume: Ez zara ama, otsoa zara. Zoaz kampora!
(Otsoak hanka irinetan sartzen du)
-         Otsoa: Tok-tok. Ama naiz ireki atea.
-         Antxume: Erakutxi hanka!
(Otsoak hanka sartzen du)
-         Antzume: Bai, bai! Ama da, hanka txuria dauka.
(Antxumeek atea ireki zutern eta otsoa sartu zen  eta antxumeak jan egin zuten)
(Antxume txikia erlojuan sartu zen eta otsoa ez zuen ikusi)
(Ama ailegatu zen)
-         Ama: Antxumetxoak, antxumetxoak non zaudete?
-         Antxume: Hemen nago, hemen nago. Otsoa besteak jan egin ditu.
(antxume negarrez)
-         Ama: Guk lagunduko diegu! Hartu guraizeak.
(Antxumeen bila doaz)
-         Ama: Begira hor dago. Orain sabela irekiko diogu.
(Guraizearekin sabela ireki zioten eta antxumeak ateratzen dira)
-         Antxume: Ezkerrik asko ama!
(denak)
-         Ama: Lagundu eta harriak sartuko ditugu otsoaren sabela. Bat, bi, hiru…
(otsoa esnatu egiten da)
-         Otsoa: Ura edatera joango naiz egarri naiz eta!
(uretan erori zen)
-         Otsoa: Lagunduuuuu, lagunduuuuu!
(Glub, glub, glub)
-         Ama eta antxumeak: Ja, ja, ja!!! Orain libre gaude! Aguuuuuur!!!






No hay comentarios:

Publicar un comentario