2013/02/13

ELKARRIZKETAK

1. Goizeko 8:30 dira eta lagun batekin topo egiten duzu kalean
Silvia: Kaixo, egun on, nora zoazte?
Ana: Ikastolara goaz
Eneko: Eta zu nora zoaz?
Silvia: Sendagilarengana noa
Ana:Zer gertatzen zaizu?
Silvia: Gaixorik nago
Eneko: Ea berehala ondo jartzen zaren!
Silvia: Deituko dizut agur!
2. Mª Eugeniarekin topatu zara kalean. Agurtu
Ana eta Silvia: Gabon Mª Eugenia, zer moduz dago zure besoa?
Mª Eugenia: Iepa neskak, hobeto dago, mila esker galdetzeagatik
Silvia: Zure falta sumatzen dugu
Mª Eugenia: Eta ni zuena! Ea  lehen bait lehen sendatzen naizen!
Ana: Bai bai! Ondo ibili
3. Alde zaharrean zaude lagun batekin eta gimnasioan ezagutu duzun mutil bat ikusten duzu. Agurtu eta aurkeztu zure laguna mutilari.
Ana: Ikusi ze praka politak!
Silvia: Bai, bai, erosi nahi ditut
(Dendan sartzen denean)
Eneko: Zer zabiltzate hemen?
Silvia: Erosketa batzuk egiten ari gara. Begira hau da nire laguna, Ana du izena
Eneko: Atsegin dut zu ezagutzea!
Ana: Nik ere bai, agur.
4. Donostiara joan zara erosketak egitera hamaika vuelta heman ondoren galdu egin zara eta ez dakizu non dagoen tren geltokia
Ana: Ze erosketa egin dudan! Orain alde zaharrera joango naiz
(Paseoan ibili da  eta galdu egin da)
Eneko: Aizu, neska galdu egin zara?
Ana: Bai bai galdu egin naiz, badakizu non dagoen trenaren geltokia?
Eneko: Ez, ez dakit
Silvia: Nik badakit zoaz zuzen ta gero eskuinera
Ana: Eskerrik asko agur

No hay comentarios:

Publicar un comentario