2014/01/12

Erreklamazio orriak

1. NON GERTATU DEN
Udalerria: Iruña
Lurraldea: Nafarroa                    Eguna: 2014ko Urtarrialaren 7an
2. ERREKLAMAZIO EGILEARI BURUZKO DATUAK
1.Abizena:  Hernandez                                2. Abizena: Cid
Izena:  Ainhoa                                             NAN: 7313141516T
Helbidea:  C/Bernardino Tirapu 32    
                                                  
PK: 31014                Udalerria:Iruña              Lurraldea:Nafarroa
Nazionalitatea:
3.ERREKLAMAZIOAREN ARRAZOIAK ETA XEDEA
Atzo Stradivarius izeneko dendara joan nintzen eta jertse bat erosi nuen. Dendan garbigailuan garbitu ahal zen ala ez galdetu nien eta baietz esan zidaten. Etxera ailegatu nintzenean, jertsea garbitu nuen garbigailuan eta jantzi eta gero, txikia geratzen zitzaidala konturatu nintzen. Nik eskatzen dizuet jertse berri bat emateko.
4. ERREKLAMAZIOA JASO DUENARI BURUZKO DATUAK
Baltzu izena: Stradivarius
IFZ edo NAN: 112233445566778899aa
PK:31001                      Udalerria: Iruña               Lurraldea: Nafarroa
Nazionalitatea:  Espainarra                              Tel: 901 01 02 03
Erreklamazioaren eguna: 2014ko Urtarrialaren 7an

No hay comentarios:

Publicar un comentario