2012/01/18

ANJEL LERTXUNDI

Anjel Lertxundi Orio herrian jaio zen 1948 urtean. Maisu,filosofia, eta letrak ikasi zuen Donostian, Erroman, eta Valentzian. Kazetaria eta irakaslea izan zen idazlea izan baino lehen. “Premio nacional de ensayo” bat dauka. Portzelanazko irudiak,Muxubero mon amour, nire kuleroak dira Anjel Lertxundiren obra batzuk. Bere lehenengo obra 1968an argitaratu zuten. Bere blog "hitz beste" du izena.



NIRE IRITZIA

Irakurri dudan liburuaren euskara maila egokia iruditu zait; alde batetik, hiztegia erraza du, eta bestetik, esamoldeak eta egiturak egokiak dira. Izenburua egokia du; pertsonaiak errealak dira eta istorioa interesgarri eta ekargarria. Nire ustetan, liburuan dagoen pasarterik onena 11. Kapituloa da; txarrena, berriz, 12. Kapituloa da.
Orokorrean, liburua egokia iruditu zait eta lagungarria izan zait hiztegia ikasteko eta euskara hobeto ulertzeko. Hau guztiagatik, liburua gomendatu nahi diet nire mailakideei.


PASARTEAK:

Nire ustez pasarterik interesgarrienak laugarren eta hamaikagarren kapituloak dira. kapitulo hauetan iruditxoa puskatzen da eta altxorra  aurkitzen dute. Ekargarriak eta interesgarriak direlako.
Nire ustez pasarterik txarrena azken kapituloa da. Kapitulo honetan ospakizun handi bat egiten dute hiru lagunarentzat. Nire ustez kapitulo hau aspergarria eta zaila ulertzeko da. Ez da batere interesgarria edo erakargarria.














No hay comentarios:

Publicar un comentario