2013/10/29

ELKARRIZKETA


Cristina, Ainhoa: Egun on!
Pedro: Baita zuei ere! Zertan lagundu ahal dizuet?
Ainhoa: Nik soineko bat nahi dut.
P: Nolako soineko nahi duzu?
A: Soineko koloreduna eta motza nahi dut.
P: Egon pixka batean, barrura sartuko naiz begiratzera. Bakarrik bi modelo dauzkat, hauek dira.
A: Hau oso polita da eta oso ongi emango dit. Zuri zein gustatzen zaizu gehiago?
C: Niri soineko berbera gustatzen zait
P: Probatu, probatu! Ze neurri nahi duzu?
A: M behar dut.
P: Bakarrik L daukat, baina probatu.
A: Ongi da! Onodo ematen dit?
C: Ez handiegia da zuretzat.
A: Eskerrik asko laguntzeagatik!
P: Ez horregatik. Zuri zertan lagundu ahal dizut?
C: Nik irakusleihoan ikusi dudan alkandora  nahi dut.
P: Irakusleihoan bi dauzkat. Bata marraduna eta bestea lisoa, Zein da zure gustokoa?
C: Lisoa dena, politagoa delako.
P: Ze neurri eramaten duzu?
C: L nahi dut.
P: Ongi da. Probatu.
C: Ainhoa, ondo ematen dit?
A: Bai oso ongi geratzen zaizu! Erosi, erosi! Gainera merkeagoa da.
C: Bai erosi egingo dut, oso ongi ematen didalako. Zenbat balio du?
P: 20€ baina deskontua dauka eta 15€ dira.
C: Ederki! Tori dirua.
P: Eskerrik asko! Agur!
C, A: Mila esker zure denboragatik! Agur!

No hay comentarios:

Publicar un comentario