2012/10/16

2012ko Urriaren 16a

Kaixo lagunak.

Nire gurasoek etxe berri bat erosi dute Lekunberrin uda pasatzeko. Oso handia eta zabala da. Etxeko hormak harrizkoak dira.
Kanpospoan etxea txuriz margotuta dago. Etxeak hiru solairu ditu eta lehioak eta balkoi batzuk ere baditu. Ateak, lehioak egurrezkoak dira.
 Iteeran sarrera txiki bat du. lehenengo solairuankomuna txiki bat dago eta ezkerrean sukaldea dago. Sukaldea oso handia eta argitsua da. Mahai handiak ditu. Eskuinean agongela dago, zabala da. Aurrean bi leiho ditu eta bi besaulkia ere bai.
Bigarren solairuan 4 logela daude eta komun handia.
Nire logela iluna da, eta txikia ere bada, baina nire ohea erosoa da.
Komuna oso handia eta argitsua da, baina nire ustez erosoa da.

   Nire ustez, etxea oso polita da.
                    Etorri nahi duzunean, gonbidatuta zaude

No hay comentarios:

Publicar un comentario