2012/10/21

Elkarrizketa

GURE ELKARRIZKETA

Unai: Sartzen ahal naiz?
Saltzaile: Sartu, sartu
Unai: Arratsalde on.
Saltzaile: Nolako etxea nahi duzu?
Unai: Txaleta nahi dut.
Saltzaile: Zer nahi duzu erosi ala errentan hartu?
Unai: Erosi nahi dut.
Saltzaile: Zenbat gastatu nahi duzu?
Unai: 500000€ gastatu nahi dut.
Saltzaile: Ikusi dezagun zer dagoen:
Txalet bat dugu Errotxapean. 5 logela, sukaldea, 3 komun, egongela eta jangela ditu. Txaletak 300m2 ditu. Garestia da, 490.000 € balio du.
Unai: Oso egokia da hori, gustazen zait.
Saltzaile: Argazkiak ikusu nahi dituzu?
Unai: Bai, eskerrik asko.
Saltzaile: Txaleta hau da.
Unai: Oso polita da, asko gustatzen zait, baina jakuzzia falta zaio.
Saltzaile: Ez, ez, jakuzzia komunean dago.
Unai: Orduan, erosi egingo dut bihar akordio batera iristen bagara.
Saltzaile: Bihar hamarretan geratuko gara txaletean  bertan. Bihar arte!
Unai: Bihar arte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario