2012/10/21

Nire etxea

                                                                       Iruña     2012ko Urriaren 21ean

Kaixo Amaya.

Nire gurasoek etxe bat erosi dute Lekunberrin. Etxean baserri itxura du. Lau solairu ditu. Hormak harrizkoak dira, harriak marroiak eta zuriak dira.

Beheko solairuan bi ate daude, bat garagekoa da eta bigarrena etxera sartzeko da. Barruan sikaldea, egongela handi bat, komun bat eta jangela daude.

Lehenengo solairuan, nire logelam nire gurasoen logela, bi komun eta beste gela bat dago.

Bigarren solairuan gonbidatuen gela eta gonbidatuen komuna daude. Ondoan beste gela bat dago, han musika tresnak dauzkat.

Azkem solairuan ganbara bat dago gauzak gordetzeko.

Nire etxeak lorategi handi bat dauka eta han nire txakurra dago. Etxeak zuhaitzez inguratuta dago, lorategian igerileku txiki bat ere badago.
Ibai ondoan dagoen etxea, nire etxea da.

Etorri behar duzu nire etxea ikustera. Ondo ibili.
Zure laguna
Ainhoa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario