2012/10/30

Gure elkarrizketa

GURE ELKARRIZKETA
 
Ainhoa: Zer egingo dugu oporretan?
Bea: Nire ustes festaz festa joan gaitezke.
Ainhoa: baina niri honfartzara joatea gustatuko litzaidake.
Bea: festaz festa ibili nahiago dut. Nire ustez festan giro ona dago eta gendea ezagutzen duzu.
Ainhoa: Nik uste dut oporrak lasai egoteko direla.
Bea: baina festak dibertigarriak dira lagunekin egoten zarelako.
Ainhoa: Ni ez nago ados zurekin. Hondartzan eguzkia hartu ahal duzu eta Mediterraneoko hondatzan eguraldi ona egiten du egunero.
Bea: zenbat egunez joango gara oporretan?
Ainhoa: Nire ustez 15 egun igaro ahal ditugu.
Bea: Orduan aste batean festaz festa joan ahal gara eta bestea hondartzara.
Ainhoa: Oso ideia ona da, baina norekin joango gara?
Bea: Klaseko lagunekin joango gara.
Ainhoa: Nongo festak ezagutzen dituzu?
Bea: Iruñako eta Lodosako festak esagutzen ditut.
Ainhoa: Ados nago zurekin, festa horretara joanfo gara eta gero Mediterraneoko hondartza bat aukeratu ahal dugu.
Bea: Ongi da, bihar hitz egingo dugu berriro. Agur.
Ainhoa: Agur.

1 comentario: