2013/01/02

GOENKALE



GOENKALE, Etxe berri, bizi berri
Idatzi pertsonaia batzuen izenak...
Ibon, German Madariaga, Ikerne, Sara, Alicia, Joana, Lucas, Malen, Ernesto, Naia, Carlos, Milena, Kevin, Henri, Nekane, Ines, Mentxu, Kandido, Paula.

Zein harreman mota dago beraien artean?
German Lucasen aita da
Kandido Lucasen osaba da
Ernesto Kandidoren aita da
Alicia Kandidoren emaztea da
Joana eta vaniz maiteminduta daud
Nekane Ibonen nagusia da

Non gertatzen da atala?
Elizan, pertsona bat hilzen eta
Ospitalean, German gaixo dago eta
Notarioan, Germanen gauzak banatzeko
Taberna batean
Kalean
Kandidoren etxean
Mendian

Zer gertatzen da?
German ospitalean dago, pistola batekin hil egin nahi izan  dute. Oso larri dago. Aliciaren senarra, Kandidok etxe berri bat erosi du. Naia etorri da, Australian zegoen. Joana geratu du Vanizekin, baina Vaniz tabernan geratu zen, kevinekin lan egiteko. Kevin eta bere neska Madrilera elkarrekin bizitzera joango dira. .
Idatzi ulertu dituzun zenbait esapide
Ondo
Aitarekin geratu naiz etxe berria ikusteko
Ez ondo, ez gaizki
Geratu hemen
Igandean
Bueno, zer?
Ni Joanarekin geratu naiz
Ez duzu ulertzen-
Aupa Joana
Plan aldaketa
Arrazoi osoa duzu
Joana, aita hil egingo da?
Iker pozik dago Madrileko lagunekin
Etorri nirekin bizitzera
Ikasten ari naiz
Ikusi dut argazkia
Elkar maite daude
Umeekin badakizu
Barkatu
Konforme
Gero arte
Germani buruz
Ibon, sartu mesedez
Asko ikasten
Emozionantea
Nik lanera joan behar dut
Lucas oso mutil jatorra da
Ondo da, konforme
...

No hay comentarios:

Publicar un comentario