2013/01/15

GOENKALE

GOENKALE     19. DENBORALDIA
ETXEAN KAX KAX
- Idatzi pertsonaia batzuen izenak...
Mireia, Jon, Sara, Ikerne, Naia, Lucas, Alicia, Aitana, Lupe, Estepan, Xabi, Eider, Maribel, Telmo, Itsaso, Ibon, Kandido, Leyre, Garbiñe, Ines...
- Zein harreman mota dago beraien artean?
Sara Ikerneren alaba da.
Lucas, Ikerneren ezkongaia da.
Alicia Ikerenren ama da.
Naia eta Ikerne ahizpak dira.
Kandiddo eta Alica senar- emazteak dira.
- Non gertatzen da atala?
Atala, komisarian, kalean, tabernan, parkean eta etxe batzuetan gertazen da.
- Zer gertatzen da?
Ikerne bueltatu da etxera bere alabarekin. Lucas, Ikerneren ezkongai-ohia zen baina beste aukera bat eman dio eta berriz ezkongaiak dira.
Leyrek bere aita hilda zegoela pentsatsen du, baina gezurra zen eta bere etxean agertu da.
Kandidok bi neskari entzun die Alicia Telmorekin kapritxatu dela.
Ikernek etxe bat alokatu edo erosi nahi du Sara eta berarentzat.
Mireiak Sara kendu nahi dio Ikerneri. Mireiak lan postu bat eskaini dio Ikerneri.
- Idatzi ulertu dituzun zenbait esapide...
Egongo gara beste momentuan.
Ez, ez, bukatzen ari nintzen.
Nik ere bai.
Noiz iritsi zara?
Irakurri nuen zure...
Zer moduz zaude?
Berandu da eta oraindik ez dut ama ikusi.
Zukua ekarriko dizut.
Kontuz ibili.
Zergatik esaten didazu hori?
Ama plasta honekin...
Pozik nago.
Etxean utzi dut.
Joan egin behar dut.
Erosketa batzuk egingo ditut.
Zergatik joan zinen?
Gu gabe ezta?
Ez zen erraza.
Arrazoi duzu.
... afaltzera!
Ipini zaitez nere lekuan.
Ezin dut bizi zuk gabe.
Aitarekin bizi nahi dut.

1 comentario: