2013/01/05

NIRE OPORRAK

Nik, zer egin nuen 24an kontatuko dizuet.

  Abenduaren 24an, 11:30etan jaiki nintzen, gosaldu egin nuen eta gero etxeko lan pixka bat egin nuen. Ondoren, ordenadorean geratu nintzen ordu biak arte eta 2:30etan bazkaldu nuen. Jan eta gero, telebista ikusi nuen pixka batean eta 5etan dutxara sartu nintzen. Dutxatik atera eta prestatzen hasi nintzen, makillatu egin nuen eta arratsaldea  pasatu zitzaidan. 9etan nire osabaren etxera joan nintzen afaltzera eta beste jendea etorri bitartean, lagundu nuen mahaia jartzen. 9:30etan gutxi gora behera  afaltzen hasi ginen eta janari asko zegoen: otarraintxak, zainzuriak, entsaladilla, sopa, arkumea... Bukatu eta gero, nire ahizparen etxera joan ginen olentzero etorri zelako eta niri 2 neceser makillajearekin ekarri zizkidan eta mugikor bat. Gero, osabaren etxera itzuli ginen eta hor karaokea rekin abesten geratu ginen 5ak arte. Baina urtezahar-gauean 9 ak arte egon nintzen kaletik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario