2013/01/04

Oporrak

Egunon! Zer moduz zaudete? Espero dut ongi izatea. Zer egin duzue oporretan? Ba ni, 24ko arratsaldean lagunaren herrira joan ginen, eta olentzero etorri zen. Opari bat ekarri zidan, zapi bat! Gero nire amonaren etxera joan ginen afaltzera, nire izeba, anaiak, amona-aitona eta nire gurasoekin afaldu nuen. Afaria oso goxoa zegoen. Lehengo zopa bat jan nuen, gero arkumearen hanka jan nuen. Gero joku batzuetan jolastu ginen, oso ondo pasatu genuen.
Hurrengo egunean, beste amoraren etxera joan ginen bazkaltzera. Han ere, oso ondo pasatu genuen.
Urteko azken egunean, nire anaiaren urtebeteztea zen.Horregatik nire familia osoa, elkarrekin afaldu genuen nire etxean.
Eta 5ean bazkalduko dut lugun batzuekin eta gero kabalgata ikustera joango gara. Eta gero nire etxera joango gara lo egitera.
Urte berri on!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario