2013/01/04

NIRE OPORRAK

NIRE OPORRAK

Eguberian gauza asko egin dut. Adibidez gabon gauean nire izeba eta nire lehengusuarekin afaldu nuen. Gero hitz egin genuen eta Olentzero etorri zen opari batzuekin. Nirea soineko polit bat zen. Abenduaren 25ean nire izeba- osabaren txokoan bazkaldu genuen 25 lagunek. Oso ongi egon ginen, nik nire lehengusu txikiarekin egon nintzen. Arratsaldean, nire lehengusuaren baratzera joan ginen.
Hurrengo egunean, kanpamentu batera joan nintzen, Eulatera joan nintzen eta han jolasak egin genituen, hitz egin genuen... Hiru egunez geratu ginen Eulaten.
Abenduaren 31n Andorrako lagun batzuk etorri ziren gaua pasatzera, kotilioi batera joan ginen eta oso ongi afaldu genuen, afaria oso ona zegoen, gero musika zegoen.
Hurrengo egunean ibilaldi bat eman genuen Iruñan eta gero nire etxean afaldu genuen. Abenduaren 2an, bazkaldu eta gero, beste lagun baten etxera joan ginen eta han kartatan jolastu ginen. Gaueko 3.30etan ohera joan ginen.
Abenduaren 3an gure lagunak Andorrara itzuli ziren. Bihar Iruñako Erregeen Kabalgatan aterako naiz eta gero nire familiarekin afalduko dut. Abenduaren 6an, beste familarekin bazkalduko dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario