2013/03/05

ELKARRIZKETA

ELKARRIZKETA

Ainhoa: Arratsalde on denoi! Zer moduz zaudete? Gaur Paul Stanley etorri da gure eguneroko elkarrizketara. Badakizue nor den? Kiss taldeko abeslaria da. New York hirian jaio zen 1952ko urtarrilaren 20an.
Kaixo Paul, Zer moduz?

Paul: Kaixo!!! Oso ongi nago. Eskerrik asko elkarrizketa egiteagatik. Oso pozik nago hemen zurekin izateagatik.

Ainhoa: Nola da zure izena? Eta taldean zein da zure ezizena?

Paul: Ni Stanley Harvey Eisen naiz. Baina denek Starchild deitzen didate.

Ainhoa: Taldean zer egiten duzu? Ze nolako musika egiten duzu?

Paul: Ni abeslaria naiz eta gitarra jotzen dut. Kiss taldeko musika Hard rock, Heavy metal eta glam motakoa da.

Ainhoa: Nola hasi zen Kiss? Zergatik?

Paul: Hasieran Genek eta nik ez ginen lagunak, baina denbora pasa eta gero adiskidetu ginen,  musika berbera entzuten genuelako . Eta musika talde bat egin genuen.

Ainhoa: Baina... Musika ikasi duzu, ezta?

Paul: Bai, bai. Musika eskola batean ikasi nuen. Bukatu eta gero, taxi gidaria izan nintzen.

Ainhoa: Zenbat CDa atera dituzue? Zuek egiten al dituzue kantak?

Paul: Bai, noski! Estilo berezia dugu, orduan gure kantak gureak izan behar dira. 24 CDa atera ditugu. Aurten atera dugu beste CD bat , Monster du izena.

Ainhoa: Zer uste duzu Monster CDri buruz?

Paul: Nire ustez inork ez du egin  Monster bezalako CD a. Nik uste dut Monsterren kantak ez direla Kiss taldearen kanta klasikoak, Rock estilokoak  baizik.
Ainhoa: Eskerrik asko Paul etortzeagatik, eta galderei erantzuteagatik.
Paul: Ez horregatik. Gustatuko litzaidake banda osoarekin etortzea berriro. Beno, agur!!!
Ainhoa: Bai, bai nahi duzuenean. Agur!!!


 


1 comentario: