2013/03/06

PABLO ALBORÁN

PABLO ALBORÁN
Pablo Moreno de Alborán Ferrándiz, Malagan jaio zen, 1989. Urtean Pablok abestien letra musika konposatzen ditu. Pablo Alboran, serioa eta sentikorra da. Bere musika popa da. Orain kontzertu bat dauka Iruñan bere albumaren kantak abestuko ditu. Orain hitz egingo dut Pablorekin:

Kazetaria: Kaixo Pablo, ni ETBko kazetaria naiz. Kontzertu bat daukazu?
Pablo: Bai, urduri nago.
Kazetaria: Lasai, dena ongi aterako da.
Pablo: Eskerrik asko,hala espero dut.
Kazetaria: Zein abesti abestuko dituzu?
Pablo: Album osoa, "Tanto" du izena.
Kazetria: Kontzertua bukatu eta gero, zurekin hitz egin ahal dugu?
Pablo: Bai, gero hitz egingo.
Kazetaria: zortea izan dezazula kotzertuan.
Pablo: Eskerrik asko!

Konzertua bukatu eta gero, Pablorekin hiz egin dugu:

Kazeteria: Pablo ze ongi kantatu duzun!
Pablo: Bai? Gustatu zaizu?Oso giro polita zegoen!
Kazeteria: Bai, kontzertu ahaztezina izan da.
Zein izan da momenturi politena?
Pablo: Eskerrik asko! Ba ez dakit, pertsona  batek nire izena garrasi egin duenean.
Kazeteria: Mesedez argazki bat aterako zara gurekin?
Pablo: Bai, oraintxe noa kalera.
Kaeteria: Ongi,goazen!

No hay comentarios:

Publicar un comentario