2013/03/06

idoia y ana


ELKARRIZKETAK

 

ANA DE ARMAS

-Arratsalde on! Nola duzu  izena?

- Kaixo! Zer moduz? Ana de Armas naiz.

-Ongi, Galdera batzuk egin ahal dizkizut?

-Ondo da.

-Non jaio zara?

-Kuban jaio nintzen.

-Zein da zure lana?

 - Aktorea naiz.

-Non egiten duzu lana?

 - Telebistan, bideoklipan eta zinean egiten dut lana

-Zer gustatzen zaizu?

-Internado telesaioan  lan egitea gustatzen zait.

-Non bizi zara?

 -Madrilen bizi naiz.

-Zenbat filma egin duzu?

-10 filma egin ditut.

-Ezkerrik asko etortzeagatik . Ondo pasa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RIHANNA

-Arratsaldeon denoi! Gaur egun, gurekin dugu artista handia! Nor zara zu polita?

-Egun on eta eskerrik azko! Robyn Rihanna Fenty naiz.

*txaloak*

-Galdera batzuk egin behar dut?

-Bai, jakina!

-Non eta noiz jaio zara?

-Barbadosen jaio nintzen 1988ko otsailaren 20an.

-Zein motatako musika kantatzen duzu?

-R&B, dance, hip-hop eta reggae kantatzen ditut.

-Noiztik kantatzen duzu?

-2005 urtetik.

-Zeinbat sari irabazi dituzu?

-222 sariak irabazi ditut eta 539 hautagaiak.

-Ospe handia duzu?

-Bai, noski.

-Zer gustatzen zaizu?

-Nire urtebetetzea gustatzen zait. Nire herrian otsailaren 20an ‘’Rihanna egunara’’ da. Oso dibertigarria eta zoriontzua da eta.

-Zenbat nehurtzen duzu?

-1,73 metro nehurtzen dut.

-Zenbat tatuajeak dituzu?

-16 tatuajeak ditut.

-Harritatuko nauzu! Horiek irakatsi ahal izango dugu?

-Ez ba! Lotsa ditut.

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario