2013/03/06

OLENTZEROREN ELKARRIZKETA

Silvia(kazetaria): Egun on Olentzero. Galdera batzuk egin ahal dizkizut?
Olentzero: Bai noski!
S: Non jaio zara?
O: Lesakan jaio naiz
S: Egin dezakezu zure deskribapena?
O: Bai, hasiko naiz, lodia eta txikia naiz, beti zikinduta nago ikatzarekin. Mendian bizi naiz Mari Domingirekin . Eguberria iristen denean, opariak banatzen ditut. Abenduko 25ean opariak eramaten dizkiet Euskal Herriko haurrei.Etxe guztietara iristen naiz.
S:Oso ongi. Eta zergatik ekarrtzen dituzu opariak ume guztientzat?
O: Umeak asko gustatzen zaizkit baina ez dut seme-alabarik eta horregatik opariak banatzea atsegin dut.Umeak poz-pozik jartzen dira eta.
S: Ze jatorra! Arropa berezia eramaten duzu?
O: Praka urdina, kamisa txuri batekin eta borrego bat. Eta abarka marroiak  edo beltzak eramaten ditut.
S: Gauza oso interesgarria esaten ari zara. Nik badakit  zuri buruzko kanta bat.
O: Ah! Bai, badakit hau da
Silvia: Gauza gehiago esan nahi duzu?
O: Bai, oso gustora nago nire lanbidearekin. Eta mezu  bat aipatu nahi dut umeentzat: ongi egon behar zaretela, bestela ikatza eramando dizuet.
S: Oso ongi, eskerrik asko etortzeagatik eta opari bat daukagu zuretzat, tori.
O: Eskerrik asko! Baina orain ikatza egitera joan behar dut, gero arte!
S: Gero arte!

4 comentarios:

  1. Ana, Silvia, zuzenduta dago.
    Nahi duzuenean, ikas dezakezue.

    Julia

    ResponderEliminar
  2. Orduan, astelenean Olentzeroren eta Santiagoren elkarrizketak egin behar ditugu?

    ResponderEliminar
  3. Bai santiago segura eta olentzerorena

    ResponderEliminar