2013/03/11

ELKARRIZKETA

ELKARRIZKETA

Amaya: Arratsalde on denoi! Zer moduz zaudete? Gaur Taylor Swift etorri da gure eguneroko elkarrizketara. Badakizue nor den? Abeslaria eta aktorea da. Pensilvanian jaio zen 1989ko Abenduaren 13an. Kaixo Taylor! Zer moduz?
 
Taylor: Kaixo!!! Oso ongi nago. eskerrik asko elkarrizketa egiteagatik. Oso pozik nago hemen egoteagatik.
 
Amaya: Nola da zure izena? Eta zure ezizena?
 
Taylor: Ni Taylor Alison Swift naiz. Momentuz, ez daukat ezizena.
 
Amaya: Zer egiten duzu? Ze nolako musika egiten duzu?
 
Taylor: Abeslaria naiz eta nire kantak idazten ditut. Aktorea ere naiz. Country motako musika egiten dut.
 
Amaya: Noiz hasi zara abesten?
 
Taylor: 14 urterekin hasi nintzen country musika ikasten eta 2006 urtean egin nuen nire lehenengo CDa.
 
Amaya: Zenbat CDa atera dituzu? Noiz atera dituzu?

Taylor: Lau CD atera ditut. Lehenengoa, ezan dizudanez, 2006 urtean. Bigarrena 2008an, hirugarrena 2010ean eta laugarrena 2012an.

Amaya: Nor da zure gustokoen abeslaria?

Taylor: Nore abeslari gustokoena Tim McGraw da.

Amaya: Eskerrik asko etortzeagatik eta galderei erantzueagatik.

Taylor: Ez horregatik. Oso atsegina izan da. Beno, agur!!!
Amaya: Agur!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario