2013/03/07

MELENDI ELKARRIZKETA

Kazetaria: Egun on! Gaur artista handi bat daukagu gurekin, Melendi.
Melendi: Egun on, dakizuenez nire izena Ramón Melendi da, 34 urte ditut, Oviedon jaio nintzen eta bi seme-alaba dauzkat: Carlota eta Marco.
K: Oso ondo eta txikitan zein zen zure zaletasuna?
M: Ez nintzen musikazale amorratua, nire zaletasun gustokoena futbola zen.
K: Eta noiz hasi zinen abesten?
M: 2001.urtean talde batean sartu nintzen baino 2002 an bakarrik abestea aukeratu nuen.
K: Ez nekien hori! Nolakoak dira zure abestiak?
M: Lehen rumba gehiago zeukaten eta orain pop gehiago daukate.
K: Iruñetik kontzertu bat egingo duzu?
M: Bai. Maiatzaren 4 an Anaitasunan egongo naiz eta iaz ere etorri nintzen, 'La pegatina' taldearekin eta nire laguna Malurekin. Hemen daukazue sarrera (erakusten diegu)
K: Oso ospetsua zara zure ustez?
M: Nik uste dut baietz baina ospe gehiago daukat 'La voz' saioan sartu nintzelako.
K: Bueno Melendi, utzi behar zaitugu, eskerrik asko etortzeagatik.
M: Ez horregatik, plazer bat izan da etortzea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario