2013/03/13

Elkarrizketa

Rosi: Kaixo Blanca, ni Cameron Diaz naiz, zer moduz?
 
Sara: Kaixo Cameron, oso ongi nago.

 
Rosi: Esadazu zuri buruzko zerbait. Non jaio ziren?
 
Sara:Madrilen bizi naiz. Hogeita lau urte ditut, eta Espainako aktorea naiz, eta zu?
 
Rosi: Berrogei urte ditut. Estatu Batuetako aktorea naiz.eta modelo ohia naiz.
 
Sara: Non ikasi duzu antzerkia?
 
Rosi: ez dut ikasi antzerkia, Long Beach Polytechnic High School eskolan ikasi nuen rapper batekin, Snoop Dogg du izena, eta zu?
 
Sara: Madrileko Tritón eskolan ikasi nuen, baina aurretik Rey Juan Carlos Unibertsitatean ikus- entzunesko ikasketak egin nituen.
 
Rosi: Zenbat sarriaduzu irabazi?

Sara: bederatzi sarri irabazi naiz, zu?

Rosi: zazpi sarri erabazi naiz.
 
Sara: Eskerrik asko Cameron, agur.
 
Rosi: Agur Blanca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario