2013/03/10

Santiagoren elkarrizketa


Ana: Santiago Segura zara, benetan?
Santiago: Bai, bai, neu naiz
Ana: Eta galdera batzuk egin ahal dizkizut?
Santiago: bai, bota
Ana: Noiz jaio zara? eta non?
Santiago: Madrilen jaio naiz 1965ko uztailaren 17an.
Ana: Zein da zure lana?

santiago:Aktorea naiz ta oso gustora nago nire lanbidearekin
ana:Zein dira zure  filma ospetsuena?
santiago: Torrenterenak izan dira ospetsuenak.
Ana: Bai, bai denak ikusi ditut, eta asko gustatzen zaizkit. Eta nolakoa zara?
Santiago: Ni, baxua naiz eta  nahiko lodia nire ilea marroia da eta betaurrekoak eramatzen ditut
Ana: Badaukazu seme-alabarik?
Santiago: Bai, alaba bat dut, Calma du izena
Ana: Badaukazu goitizen bat?
Santiago: Bai, Amiguete deitzen didate.
Ana:Orain lan egiten ari zara Splash programan ezta?
Santiago: Bai, noski eta oso gustora nago
Ana: Eta beste gauzaren bat  egiten ari zara?
Santiago: Ummm, bai "El hormiguero" programan kasting bat egiten ari naiz Torrente filmerako.
Ana: Eskerrik asko galdera hauek erantzuteagatik, eta ondo ibili
Santiago: Ez horregatik, muxu bat zuretzat eta denentzat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario