2013/03/15

MARIO CASAS


Kazetaria: Egun on! Gaur Mario Casas daukagu gurekin.
Mario: Egun on denoi! Ni Mario Casas Sierra naiz, 26 urte ditut eta 'La Coruñam' jaio nintzen.
K: Filmak egiteko, altuera bat behar daukazu? Zu zenbat neurtzen duzu?
M: Ez da behar, ni 1,80 neurtzen dut.
K: Zein zen zure lehengo seriea?
M: 'Motivos personales' izan zen eta azkena, 'El Barco' izan da.
K: Zenbat filmak egin dituzu? Eta zure gustokoena?
M: 10 egin ditut, eta denak gustatzen zaizkit. Baina '3 metros sobre el  cielo' eta 'Tengo ganas de ti' oso politak dira.
K: Oso ondo, eta zenbat sari izan dituzu?
M: Egia esanda, asko izan ditut, baina gutxigora behera 11.
K: Bueno Mario, galderak bukatu zaizkit, eskerrik asko etortzeagatik.
M: Ez horregatik, oso gustora egon naiz.


No hay comentarios:

Publicar un comentario