2013/03/06

Mario Casas eta Hugo Silvia.


Mario Casas / GALDETEGIA

-Non jaio zinien?
*La Coruña hirian jaio nintzen

-Noiz jaio zinien
*1986ko ekainaren 12an.

-Aktorea izan baino lehen, zer nahi zenuen izan?
* Kirolari, polizia eta suhiltzailea izan nahi nuen.

-Zein da zure lehenengo pelikula? Eta noiz egin zenuen?
*El camino de los ingleses. 2006. urtean egin nuen.

-Zein da zure lehenengo telesaioa? Noiz grabatu zenuen?
*Motivos personales. 2005. Urtean grabatu nuen.

-Zein da zure azken pelikula?
*Ismael. 2013.

Mila esker etortzeagatik

Hugo Silva / GALDETEGIA       

-Non jaio zinen?
*Madrilen jaio nintzen

-Noiz jaio zinien?
*1977ko maiatzaren 10ean jaio nintzen.

-Pelikulak eta telesaioen gainetik, egin duzu zerbait gehiagorik?
*Bai, antzerkia egin dut.

-Zein  da zure lehengo obra?
*Hibrit zuen izena  1993.urtean egin nuen.

-Zure lehenen pelikula noiz egin duzu?
*Terca vida. 2000.urtean.

-Zein da zure azken pelikula?
*Los amantes pasajeros.

Eskerrik asko etortzeagatik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario